Friday, July 17, 2009

ငယ္ငယ္တုန္းက အာဇာနည္ေန႔

အာဇာနည္ေန႔ကို ေရာက္ေတာ့မယ္ဆုိေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္းက အာဇာနည္ေန႔ကို သတိရမိတယ္။ မေမ႔အပ္ေသာ ေန႔ေတြထဲမွာ အာဇာနည္ေန႔ ကထိပ္ဆံုးကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္တည္းက လြတ္လပ္ေရးေန႔၊ ျပည္ေထာင္စုေန႔ စတာေတြထက္ အာဇာနည္ေန႔ဆိုတာကို အရင္ဆံုး မွတ္မိေနတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ ဆိုေတာ့ အာဇာနည္ေန႔ေရာက္ရင္ အေလးျပဳ ရေတာ့မယ္ဆိုတာကို သိေနတယ္ေလ။ ေန႔လည္ ၁၀း၃၇ အခ်ိန္ေရာက္တာနဲ႔ ျမန္မာ့အသံကေနျပီးေတာ့ ဥၾသ ဆြဲေတာ့တာပဲ ဒီအခ်ိန္မွာဆို ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ေနေန အေလးျပဳေတာ့တာေပါ့။ ငယ္ငယ္တုန္းက အာဇာနည္ေန႔တိုင္း အေလးျပဳခဲ့ဘူးပါတယ္။ ေလးငါးႏွစ္ေလာက္ဆက္တုိက္ျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္ေလ။

တကယ္တမ္းမွတ္မိေနတာ တစ္ေန႔ပဲရိွေတာ့တယ္ က်န္တာေတြကို စဥ္းစားလို႔မရေတာ့ဘူး။ အဲဒီမွတ္မိေနတဲ့ေန႔ေလးက ကၽြန္ေတာ္က အခန္းထဲက ေဖေဖ ေမေမတို႔ အိပ္ယာေပၚမွာ ကစားေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ အဲဒီအခ်ိန္က ေရဒီယို မရိွေသးဘူး ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေခါင္းရင္းကအိမ္မွာ ေရဒီယို ရိွတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သိလိုက္တာက ေဖေဖ နဲ႔ ေမေမ ကလွမ္းကစကားေျပာတာ အာဇာနည္ေန႔အတြက္ ဥၾသဆြဲျပီတဲ့ သားေလး ထထ အေလးျပဳလိုက္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္စစ္သား အရမ္းျဖစ္ခ်င္ခဲ့တာပါ အေလးျပဳတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ကၽြမ္းက်င္တဲ့ အလုပ္ပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က စစ္တပ္ထဲလိုက္သြားျပီး ေလွ်ာက္လည္တဲ့အခါ စစ္ခရာနဲ႔ အေလးျပဳေနတာေတြ႕ေတာ့ ပိုျပီး၀ါသနာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္လည္းထျပီး အေလးျပဳလိုက္တာေပါ့ တကယ္ေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက အာဇာနည္ေန႔ဆိုတာ ဘယ္ေလာက္စိတ္ထိခိုက္ ျပီးနာၾကည္းစရာေကာင္းတယ္ဆိုတာ အသက္ငယ္ေသးတဲ့ ကၽြန္ေတာ္မသိေသးပါဘူး ေနာင္ႏွစ္ေတြမွာလည္း ဘာမွန္းမသိေပမယ့္ အေလးျပဳတာေတာ့မပ်က္ကြက္ပါဘူး။ ေနာက္ေတာ့မွ မိဘေတြေျပာျပတာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းႏွင့္ တကြ အာဇာနည္ေခါင္းေဆာင္ၾကီးေတြ က်ဆံုးတဲ့ ေန႔တဲ့ ဒါေၾကာင့္မိုလို႔ အေလးျပဳ လို႔ရေအာင္ ျမန္မာ့အသံ ကဥၾသဆြဲေပးတယ္လို႔ ရွင္းျပပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ က အသက္ ၄ ႏွစ္ ၅ ႏွစ္ေလာက္ပဲ ရိွဦးမယ္ထင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အာဇာနည္ေန႔ ေရာက္တုိင္းကၽြန္ေတာ္ မေမ႔ေတာ့ပါဘူး အခုအခ်ိန္အထိလည္း ကၽြန္ေတာ္ မွတ္မိေနဆဲပါပဲ။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသက္အရြယ္ေတြက အာဇာနည္ေန႔ကို မေမ့ၾကပါဘူးေလ။ ဒါေပမယ့္ မေမ့ၾကတာ အေၾကာင္းအမ်ိဳးအမ်ိဳး ေၾကာင့္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ ကိုယ့္တုိင္းျပည္အတြက္ အသက္ေပးသြားတဲ့ ေခါင္းေဆာင္ၾကီးေတြ က်ဆံုးသြားလုိ႔၊ အာဇာနည္ေန႔ဆို ရံုးပိတ္မယ္၊ ေက်ာင္းပိတ္မယ္ ေစ်းပိတ္မယ္ေပါ့ စသျဖင့္ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ သတိရေနေသးတာေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အာဇာနည္ေန႔ က ဇူလိုင္ ၁၉ ရက္ျဖစ္တယ္ဆိုတာေလာက္ပဲ သတိထားမိေနေသးတာေတာ့၀မ္းနည္းမိတယ္။ အာဇာနည္ေန႔မွာ က်ဆံုးသြားတဲ့ ေခါင္းေဆာင္ၾကီးေတြထဲက တိုင္းျပည္အတြက္ အရမ္းအေရးပါတဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ႏွင့္တကြ ေခါင္းေဆာင္ၾကီးေတြ အေၾကာင္းကို တခ်ိဳ႕လူငယ္ေတြမသိၾကေတာ့ဘူး။ လြန္ခဲ့တဲ့ ငါးႏွစ္ေလာက္က ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္း ေတာ္ေတာ္ ျဖစ္သြားတယ္ဗ်ာ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ အသိအစ္ကိုၾကီးတစ္ေယာက္က သူ႕ရံုးကေကာင္ေမေလးႏွစ္ေယာက္ ကိုေမးဖူးတယ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၂ ရက္ေန႔က ဘာေန႔လဲဆိုေတာ့ ျပည္ေထာင္စုေန႔တဲ့၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၄ ရက္ေန႔က ဘာေန႔လဲဆိုေတာ့ ခ်စ္သူမ်ားေန႔တဲ့ သိတယ္ဗ်ာ။ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔ကဘာေန႔လဲ လို႔ေမးေတာ့ အဲဒီေကာင္မေလးႏွစ္ေယာက္က ေခါင္းကုတ္သြားျပီး "အင္း သိေတာ့သိတယ္ .... စိုင္းစိုင္းေမြးေန႔လား ထြန္းထြန္း(Example) ရဲ႕ေမြးေန႔လား မမွတ္မိေတာ့ဘူး" တဲ့ ေကာင္းေရာဗ်ာ။ အဲဒီေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အာဇာနည္ေန႔ ကိုရံုးပိတ္လို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်ာင္းပိတ္လို႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္မွတ္မိေနေသးတာကိုပဲ ေက်းဇူးတင္ရမလိုျဖစ္ေနပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အာဇာနည္ေန႔ ေရာက္တုိင္း ၀မ္းနည္းေၾကကြဲမိတာ အမွန္ပါပဲဗ်ာ။

No comments: